+48 570 360 920
biuro@biorelaksik.pl
Strona główna
Zakupy
Dostawy
DOSTAWA


ZAPEWNIENIE DYSKRECJI
Wszystkie przesyłki pakujemy dyskretnie - bez informacji o zawartośći, bez logotypów, czy taśm reklamowych. Paczki pakowane są równeż bezpiecznie, tak aby nie uległy uszkodzeniu podczas transportu.
Na przesyłce jako nadawca widnieje: Medica-Group Sp. z o.o. 76-200 Słupsk, ul. Mikołaja Reja 43/1.

SPOSÓB WYSYŁKI
Kurier Poczty Polskiej – Pocztex
KOSZT DOSTAWY:
  • 13 zł (kraj dostawy - Polska) bez względu na wartość zamówienia w przypadku wpłaty na konto - dostawa na wskazany Urząd Pocztowy, Stację Orlen, Kioski Ruchu, Sklepy Żabka
  • 13 zł (kraj dostawy - Polska) bez względu na wartość zamówienia w przypadku wpłaty na konto - dostawa na wskazany adres,
  • 16 zł (kraj dostawy – Polska) bez względu na wartość zamówienia w przypadku pobrania (gotówka przy odbiorze) - dostawa na wskazany Urząd Pocztowy lub Stację Orlen,
  • 16 zł (kraj dostawy – Polska) bez względu na wartość zamówienia w przypadku pobrania (gotówka przy odbiorze) - dostawa na wskazany adres,
  • 45 zł (kraj dostawy - Unia Europejska) bez względu na wartość zamówienia w przypadku wpłaty na konto.
InPost
KOSZT DOSTAWY:
  • 11 zł (kraj dostawy - Polska) bez względu na wartość zamówienia w przypadku wpłaty na konto – dostawa na wybrany paczkomat
  • Kurier InPost
  • 11 zł (kraj dostawy - Polska) bez względu na wartość zamówienia w przypadku wpłaty na konto - dostawa na wskazany adres,
  • 14 zł (kraj dostawy – Polska) bez względu na wartość zamówienia w przypadku pobrania (gotówka przy odbiorze) - dostawa na wskazany adres,

POTWIERDZANIE ZAMÓWIEŃ
Po przyjęciu przez nasz sklep zamówienia otrzymasz prośbę o potwierdzenie zamówienia e-mail'em.
Pamiętaj: do zrealizowania przez nas zamówienia nie wymagamy jego potwierdzenia.
Zamówienia opłacone kartą płatniczą, kartą kredytową lub przelewem nie wymagają późniejszego potwierdzania.
Po wysłaniu przez nas przesyłki otrzymasz e-mail z taką informacją abyś mógł przygotować się na odbiór towaru. W celu zachowania pełnej dyskrecji nie potwierdzamy zamówień telefonicznie. Zwracamy się jednak z prośbą o wypełnianie w formularzu zamówieniowym pola z nr telefonu kontaktowego. Wpisanie tego numeru telefonu przydaje się nam w sytuacjach niestandardowych, kiedy to musimy koniecznie skontaktować się z Tobą np.: w przypadku wpisania przez Ciebie niekompletnego adresu dostawy.

WIĄŻACY CZAS TRWANIA OFERTY
Oferta (informacja o cenie) w naszym sklepie jest wiążąca do czasu realizacji zamówienia lub jego anulowania.

CZAS DOSTAWY ZAMÓWIEŃ
Przesyłka powinna dotrzeć do Twoich rąk w ciągu 2 dni roboczych od daty jej nadania. Jeżeli nie będziemy mogli zrealizować Twojego zamówienia, to niezwłocznie poinformujemy Ciebie o najbliższym możliwym terminie realizacji wysyłki.

FORMY DOSTAWY
Formę dostawy wybierasz sam podczas składania zamówienia.
  • Na podany adres - podany w formularzu zamówieniowym. W tym przypadku przesyłkę dostarczy bezpośrednio doręczyciel Poczty Polskiej. Jeżeli zamówienie jest realizowane w opcji „za pobraniem”, wówczas kwotę pobrania pobierze od Ciebie doręczyciel. Jeżeli nie zastanie Ciebie w domu, to pozostawi awizo w Twojej skrzynce pocztowej, na podstawie którego odbierzesz przesyłkę we wskazanym przez doręczyciela Urzędzie Pocztowym (właściwym dla Twojego miejsca zamieszkania). W przypadku wysyłki w opcji „płatne przelewem” doręczyciel dostarczy przesyłkę bez pobierania już żadnych opłat. W przypadku Twojej nieobecności pozostawi awizo w celu odebrania przesyłki w urzędzie pocztowym gdzie również nie będzie pobierana już żadna opłata.
  • Odbiór Osobisty na Poczcie (kiedyś pod nazwą Poste Restante)  - masz większą dyskrecję przed domownikami. W takiej opcji wybierasz w koszyku opcję o nazwie  Płatne przy odbiorze - odbiór osobisty na poczcie lub Przelew / karta - odbiór osobisty na poczcie.
    Następnie podajesz jedynie swoje imię i nazwisko, nr telefonu komórkowego (obowiązkowo) oraz wybierasz Urząd Pocztowy, do którego mamy dostarczyć przesyłkę (lista Urzędów Pocztowych wyświetli się automatycznie w koszyku jak tylko zaczniesz pisać nazwę miejscowości gdzie mamy dostarczyć zamówienie).

    W kolejnym etapie podaj swoje dane adresowe (przesyłkę mimo to wyślemy na wskazany wcześniej przez Ciebie Urząd Pocztowy) lub podaj ponownie adres Urzędu Pocztowego, jeżeli chcesz być w pełni anonimowy również przed nami. Dostaniesz e-mail (na adres e-mail podany w zamówieniu) z informacją o wysłaniu przesyłki oraz sms z wiadomością o możliwości odbioru przesyłki na wskazanym Urzędzie Pocztowym wraz z nr jej nadania.

WAŻNE:
W przypadku opcji Odbiór Osobisty na Poczcie podanie numeru telefonu komórkowego Adresata jest obligatoryjne.
Pamiętaj (!), aby podać właściwy nr telefonu komórkowego Adresata.

PELNA INFORMACJA O PRZESYŁCE - Bezpłatne Awizo Elektroniczne !!!
Elektroniczne awizo, czyli informacja o przesyłce  oczekującej na odebranie oraz elektroniczna informacja o doręczeniu przesyłki to najnowsze zmiany w naszej ofercie. Powiadomienie o przesyłce otrzymasz smsem albo e-mailem.

Oferujemy dwie wersje awizo. Obok tradycyjnego papierowego powiadomienia dostarczanego przez doręczyciela, udostępniamy bezpłatne awizo elektroniczne - eINFO: awizo. Jeżeli doręczyciel nie będzie mógł doręczyć przesyłki wyślemy do Ciebie wiadomość z informacją o numerze przesyłki oraz adresem placówki, w której można ją odebrać.
  • Odbiór Osobisty na Poczcie (kiedyś pod nazwą Poste Restante)  - masz większą dyskrecję przed domownikami i nie tylko. W takiej opcji wybierasz w koszyku opcję o nazwie Przelew / karta - odbiór osobisty na stacji ORLEN.

    Następnie podajesz jedynie swoje imię i nazwisko, nr telefonu komórkowego (obowiązkowo) oraz wybierasz stację ORLEN, do której mamy dostarczyć przesyłkę (lista stacji ORLEN wyświetli się automatycznie w koszyku jak tylko zaczniesz pisać nazwę miejscowości gdzie mamy dostarczyć zamówienie).

    W kolejnym etapie podaj swoje dane adresowe (przesyłkę mimo to wyślemy na wskazaną wcześniej przez Ciebie stację ORLEN) lub podaj ponownie adres stacji ORLEN, jeżeli chcesz być w pełni anonimowy również przed nami.

    Dostaniesz e-mail (na adres e-mail podany w zamówieniu) z informacją o wysłaniu przesyłki oraz SMS z wiadomością o możliwości odbioru przesyłki na wskazanej stacji ORLEN wraz z nr jej nadania.
WAŻNE:
W przypadku opcji Odbiór Osobisty na stacji ORLEN podanie numeru telefonu komórkowego Adresata jest obligatoryjne.
Pamiętaj (!), aby podać właściwy nr telefonu komórkowego Adresata.

Pełna kontrola nad korespondencją – powiadamiania sms albo e-mail.
Jest to szczególnie wygodne rozwiązanie, zwłaszcza wtedy, gdy jesteś dłużej w pracy lub poza miejscem zamieszkania.

Paczkomaty InPost – Jak odebrać paczkę
Zrób zakupy w naszym sklepie i wybierz dostawę do Paczkomatu
  • Zaczekaj na powiadomienie sms i e-mail
  • Odbierz paczkę wystukując na ekranie Paczkomatu podany numer telefonu w zamówieniu albo skorzystaj z bezpłatnej aplikacji InPost
  • Ponad 5000 tys. Paczkomatów w całej Polsce dostępnych 24/7

 
* Produkty (preparaty) na tej stronie nie zapobiegają chorobom ani ich nie leczą. Nie należy stosować w przypadku nadwrażliwości na którykolwiek ze składników danego produktu (preparatu). Skład, sposób używania, właściwości, środki ostrożności, sposób przechowywania oraz termin ważności znajduje się na opakowaniu każdego produktu (preparatu). Możesz nam zwrócić produkty nieużywane, w oryginalnym i nienaruszonym opakowaniu jeżeli po ich otrzymaniu i zapoznaniu się z ulotką lub informacją na opakowaniu okaże się, że nie możesz stosować tych produktów (preparatów) na przykład z uwagi na ich skład czy właściwości. Nie gwarantujemy uzyskania takich samych efektów dla każdego użytkownika naszych produktów, opisane działania poszczególnych produktów są indywidualne dla każdej osoby i mogą dawać różne efekty w zależności od indywidualnych uwarunkowań każdego organizmu
Copyrights © 2020 Medica Group. All rights reserved. Kopiowanie materiałów bez zgody właściciela zabronione.
Realizacja